Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V příspěvku bude představena metodologie a první výsledky kvalitativního výzkumu, jehož cílem je prostřednictvím interpretativní fenomenologické analýzy (Smith, Jarman & Osborn, 1999) lépe porozumět dosud málo prozkoumanému fenoménu podpory reflexe praxe u studentů učitelství (Gelfuso & Dennis, 2014). Konkrétně se jedná o zkoumání toho, jak vybraná vzdělavatelka (VŠ vyučující) utváří význam své zkušenosti s podporou reflexe praxe v malé skupině studentů učitelství. Výsledky ukazují na řadu vnímaných odlišností mezi podporou reflexe praxe ve srovnání s jinou interaktivní výukou na VŠ, což klade na vyučující odlišné nároky, především v oblasti dovedností a postojů. Charakter těchto nároků bude diskutován. |
Související projekty: |