Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů

Logo poskytovatele
Autoři

SVOJANOVSKÝ Petr

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V příspěvku bude představena metodologie a první výsledky kvalitativního výzkumu, jehož cílem je prostřednictvím interpretativní fenomenologické analýzy (Smith, Jarman & Osborn, 1999) lépe porozumět dosud málo prozkoumanému fenoménu podpory reflexe praxe u studentů učitelství (Gelfuso & Dennis, 2014). Konkrétně se jedná o zkoumání toho, jak vybraná vzdělavatelka (VŠ vyučující) utváří význam své zkušenosti s podporou reflexe praxe v malé skupině studentů učitelství. Výsledky ukazují na řadu vnímaných odlišností mezi podporou reflexe praxe ve srovnání s jinou interaktivní výukou na VŠ, což klade na vyučující odlišné nároky, především v oblasti dovedností a postojů. Charakter těchto nároků bude diskutován.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.