Výtvarné dílny s lektorem cizincem jako prevence rasismu a xenofobie na druhém stupni ZŠ.

Autoři

KALIČINSKÁ Eva

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.kreativnevzdelavanie.sk/media/CREA2015.pdf
Klíčová slova assylum seeker, arts and culture, education, primary school, integration, inclusion, racism, xenophobia
Popis Příspěvek se zabývá realizací výtvarných dílen ve spolupráci s výtvarníkem a lektorem cizincem ve vyučování na druhém stupni základních škol v JmK. řeší téma, jak výtvarné dílny přispívají k prevenci rasismu a xenofobie a jak učí žít žáky ve skupině s příslušníky odlišných sociokulturních skupin. Zabývá se využíváním nových médií ve výtvarné pedagogické praxi. Vychází z workshopů realizovaných ve výtvarných střediscích Správy uprchlických zařízení MVČR v návaznosti na projekt Speciální výtvarná výchova na PdF MU

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.