Působení rodičů nadaných dětí při překonávání překážek v inkluzivním vzdělávání nadaných žáků.

Autoři

STŘELEC Stanislav

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Podle školské legislativy se žáci s diagnózou rozumově nadaného dítěte řadí mezi skupinu žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Takové dítě se zpravidla odlišuje od svých vrstevníků nejen svými mimořádnými schopnostmi, ale také řadou dalších znaků a projevů ( například asynchronním vývojem, underachivementem, problémy s akademickou motivací,...). Obsahem referátu byla prezentace vybraných poznatků z výzkumů zaměřených na specifické postavení nadaných mezi spolužáky a překonávání překážek, které v jejich vzájemných vztazích vznikají. Téma je pokračováním řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.