Působení rodičů nadaných dětí při překonávání překážek v inkluzivním vzdělávání nadaných žáků.
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Podle školské legislativy se žáci s diagnózou rozumově nadaného dítěte řadí mezi skupinu žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Takové dítě se zpravidla odlišuje od svých vrstevníků nejen svými mimořádnými schopnostmi, ale také řadou dalších znaků a projevů ( například asynchronním vývojem, underachivementem, problémy s akademickou motivací,...). Obsahem referátu byla prezentace vybraných poznatků z výzkumů zaměřených na specifické postavení nadaných mezi spolužáky a překonávání překážek, které v jejich vzájemných vztazích vznikají. Téma je pokračováním řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. |
Související projekty: |