Developing Cohesion in English as a Foreign Language Academic Writing through an Online Course
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V centru pozornosti příspěvku je rozvoj lexikální koheze (reiterace) v studentském akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku intervence, jež spočívala v účasti v čistě online kurzu akademického psaní, který byl realizován na Masarykově univerzitě. Studie byla provedena formou kvaziexperimentu (pretest/posttest design s jednou skupinou). Na základě výzkumných zjištění lze usuzovat, že po intervenci byly reiterativní vztahy vyjádřeny vhodněji/správněji. Celková frekvence vhodně/správně užitých reiteračních prostředků se zvýšila o 25 procent. Rovněž byla užita širší škála reiteračních prostředků, což napomohlo eliminovat počáteční dominanci jednoduchého opakování a substituce. |
Související projekty: |