Propojení výuky chemie a anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Chemistry; English; English for Chemists; Chemistry for English Language Learners; Education |
Popis | Text referuje o zavedení nového vyučovacího předmětu pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (především oboru Pedagogické asistentství chemie pro základní školy a Učitelství chemie pro základní školy), nazvaného Compendium of Chemistry. Předmět byl zaveden díky řešení grantového projektu MUNI/FR/0026/2014. Příspěvek nejprve informuje o dosažených výsledcích řešení grantového projektu (zejména zakoupené učebnice a vytvořený elektronický studijní materiál). V druhé části se pak text věnuje výzkumu průběhu a výsledků výuky studentů různých studijních kombinací, kteří předmět Compendium of Chemistry absolvovali v prvním roce po jeho zavedení do výuky. |
Související projekty: |