Možná úskalí a přínosy projektového vyučování ve výuce přírodopisu a biologie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Projektové vyučování v přírodovědných předmětech |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2016/02/proceedings_2015.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | biology; project-based learning; students; pupils |
Přiložené soubory | |
Popis | Projektové vyučování je metodou podporující divergentní myšlení, rozvíjí myšlení žáků, kreativní myšlení, prezentování zjištěných výsledků a jejich hodnocení. Projektové vyučování patří stále mezi metody relativně málo používané ve výuce biologie. Již Komenský zdůrazňoval principy jako škola hrou, princip názornosti, aktivity atd. Projektové vyučování je založeno na těchto principech a vede ke zlepšování učebního procesu a vyšší motivaci žáků. Cílem příspěvku je představit návrh projektového vyučování na téma buňka. |
Související projekty: |