Příprava na školní chemický experiment jako business plán

Autoři

PLUCKOVÁ Irena MÁLKOVÁ Alžběta ŠINDELKOVÁ Monika

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poslední výzkumy PISA hovoří o velmi dobrém postavení českých žáků v oblasti finanční gramotnosti. Naopak přírodovědné znalosti českých žáků jsou za celoevropským průměrem. V následujícím textu popisujeme poněkud nekonvenční myšlenku aplikace poznatků vycházejících z finanční gramotnosti a marketingu na přípravu školního chemického experimentu. Prozatím byla tato aplikace zavedena v rámci školního chemického pokusnictví a didaktiky chemie studentů následného magisterského studia učitelství chemie. Využití marketingových strategií v přípravě na chemický experiment přijali studenti pozitivně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.