Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School

Název česky Užívání interaktivní tabule a komunikace při vyučování angličtiny na druhém stupni základních škol
Autoři

DOBROVOLNÁ Alena

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Practice and Theory in Systems of Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.degruyter.com/view/j/ptse.2015.10.issue-1/issue-files/ptse.2015.10.issue-1.xml
Doi http://dx.doi.org/10.1515/ptse-2015-0002
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova interactive whiteboard; learner; teacher; forms of interaction; communication; oral interaction
Popis Příspěvek přináší část výsledků výzkumu využití interaktivních tabulí ve vyučování angličtiny na 2. stupni základních škol v České republice. Celý výzkum byl zaměřen na užívání tohoto moderního média, na typy interakce a hlavním cílem bylo zjistit, zda je věnován dostatečný prostor rozvíjení komunikační kompetence skrze ústní interakci. Zde je popsána zejména část výzkumu zaměřená na formy interakce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.