Using Interactive Board and Communication in Teaching English at Lower-Secondary Stage of Elementary School
Název česky | Užívání interaktivní tabule a komunikace při vyučování angličtiny na druhém stupni základních škol |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Practice and Theory in Systems of Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.degruyter.com/view/j/ptse.2015.10.issue-1/issue-files/ptse.2015.10.issue-1.xml |
Doi | http://dx.doi.org/10.1515/ptse-2015-0002 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | interactive whiteboard; learner; teacher; forms of interaction; communication; oral interaction |
Popis | Příspěvek přináší část výsledků výzkumu využití interaktivních tabulí ve vyučování angličtiny na 2. stupni základních škol v České republice. Celý výzkum byl zaměřen na užívání tohoto moderního média, na typy interakce a hlavním cílem bylo zjistit, zda je věnován dostatečný prostor rozvíjení komunikační kompetence skrze ústní interakci. Zde je popsána zejména část výzkumu zaměřená na formy interakce. |