Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MAZÁČOVÁ Pavlína

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Škola jako místo setkávání aneb Učení je zábavné a inspirativní v každém věku. Sborník z konference konané 15. dubna 2016
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://kpskonference.ff.cuni.cz/skola-jako-misto-setkavani/sbornik/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova information literacy; digital competences; teacher; training needs analysis; didactics; education; mentoring; mobile touch-ICT; case study
Popis Článek ve sborníku představuje oblast informační gramotnosti, které se v prostředí české školní praxe věnuje zatím opatrná pozornost. Téma je v podobě případové studie nahlíženo fokusem projektu Masarykovy univerzity se 34 základními a středními školami. Jsou prezentovány výstupy z průběžných průzkumných šetření projektu, z nichž vyplynula zřetelná potřeba individualizovaného a systematického přístupu ke vzdělávání pedagogů s akcentem didakticky správné a smysluplné implementace dotykových technologií do oborových didaktik primárního a sekundárního školství. Příspěvek hledá odpovědi na tyto tematické okruhy: jak pedagogové reflektují téma technologie ve školní praxi, jaké vzdělávací potřeby mají současní učitelé primárního a sekundárního školství v oblasti digitálních kompetencí, jak přijímají nabízené vzdělávací aktivity a jaké preference v nich vyjadřují z hlediska forem či platforem, ale i vzdělávacího obsahu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.