Aktuelle Entwicklungen im Bildungsbereich in der Tschechischen Republik: Curriculum – Unterricht – Lehrerbildung
Název česky | Aktuální vývoj vzdělávání v České republice: kurikulum - výuka - učitelské vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Po roce 1989 započala v tehdejším Československu stejně jako v dalších zemích Visegrádské čtyřky transformace politického systému. Ukázalo se, že transformace nabývá specifické podoby. V kapitolách této knihy je předložena bilance 25 let vývoje školního vzdělávání a kurikula v Česku. Prezentované studie se vztahují především ke kurikulu, k výuce a k učitelskému vzdělávání. Vedle tvorby, implementace, evaluace a revize kurikula se kniha zabývá problematikou produktivní kultury vyučování a učení. Následně jsou představeny videostudie výuky a metodika videohospitace. V závěru je propojen kurikulární a výukový diskurs s cílem vytěžit toto propojení pro učitelské vzdělávání. |
Související projekty: |