Rozvíjení didaktických dovedností v učitelském vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2016 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://icv.mendelu.cz/veda-a-vyzkum/25493-konference-icolle |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | still image; reflection; cooperation; open coding; discursive interpretation of the content; didactic skills |
Popis | Příspěvek představuje vybrané výukové strategie, založené na psychodidaktické aplikaci vzdělávacího obsahu a umožňující zapojovat do procesu výuky percepci, kooperaci, tvořivost a reflexi jako moderní požadavky na kvalitu vzdělávání dospělých. Předkládá vybrané výukové situace, které jsou analyzovány kvalitativními metodologickými postupy, vycházejícími ze strategií otevřeného kódování a diskurzivní interpretace, což odpovídá typu akčního deskriptivního výzkumu. |