Škrábeš jako kocour!
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Popularizační texty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Psaní nás provází celý náš život. Už před nástupem na základní školu se snažíme napsat svoje jméno. Dle našich výzkumných zjištění stráví děti ve škole psaním přibližně dvě hodiny času. Psaní nás nemine ani ne univerzitě nebo v práci. Co, ale děti, co se to nenaučí a mají se psaním problémy? Jak se asi cítí? A jak jejich písmo vypadá? V rámci našeho semináře si zkusíme zodpovědět všechny tyto otázky. V první části semináře si vysvětlíme, co je dysgrafie, kdo je dysgrafik a s čím to souvisí. V druhé části si můžete vyzkoušet, jak se písmo zaznamenává. Náš výzkumný mezinárodní tým analyzuje proces psaní u dětí za pomocí moderní techniky – grafických tabletů. Vysvětlíme si, co všechno jsme schopní zaznamenávat a jak nám to pomáhá k lepšímu pochopení poruch psaní. |