Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ

Autoři

TUŽILOVÁ Petra

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova reading;reading literacy;book;teacher;parents;child;communication;support
Popis Příspěvek se zabývá přístupem učitelů ke čtení, čtenářství a čtenářské gramotnosti žáků čtvrtých ročníků ZŠ. Přináší výsledky pilotního testování ústně kladeného dotazníku, ve kterém učitelé zodpovídali otázky ve čtyřech oblastech spojených s vlastní četbou, výukou četby, přístupem k četbě žáků a komunikací s rodiči o četbě dětí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.