Inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti v praxi učícího knihovníka

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MAZÁČOVÁ Pavlína

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Knihovny současnosti 2016
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/sbornik/Knihovny_soucasnosti_2016.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova inclusion; pedagogy; didactics; information literacy; Teaching Librarian; Information education; Special educational needs; elementary and secondary Schools
Popis Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek prezentuje v teoretickém i aplikačním kontextu specifika informační vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu vzdělávacích potřeb učících knihovníků a rovněž ukazuje didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.