Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | JTIE - Journal of Technology and Information Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/01/06.pdf |
Doi | http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.004 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Mobile technologies; education; natural science |
Přiložené soubory | |
Popis | Vzájemná interakce mobilních technologií a žáků, kteří s nimi dennodenně přichází do styku, navozuje otázku, zda není potřeba hledat pro žáky z generace Z nové výukové metody. Vzdělávání žáků by pak nemuselo nutně probíhat pouze ve škole nebo v čase vyhrazeném domácí přípravě, ale kdykoliv, kdy má žák časový prostoj, kdy na cokoliv čeká. Z výsledků orientačního výzkumného šetření nabídneme některé aplikace pro mobilní technologie, které mohou v tomto ohledu pomoci učitelům při jejich zakomponování do vyučovacího procesu v přírodních vědách. |