Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?

Autoři

VÁLEK Jan SLÁDEK Petr

Rok publikování 2016
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj JTIE - Journal of Technology and Information Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/01/06.pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.004
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Mobile technologies; education; natural science
Přiložené soubory
Popis Vzájemná interakce mobilních technologií a žáků, kteří s nimi dennodenně přichází do styku, navozuje otázku, zda není potřeba hledat pro žáky z generace Z nové výukové metody. Vzdělávání žáků by pak nemuselo nutně probíhat pouze ve škole nebo v čase vyhrazeném domácí přípravě, ale kdykoliv, kdy má žák časový prostoj, kdy na cokoliv čeká. Z výsledků orientačního výzkumného šetření nabídneme některé aplikace pro mobilní technologie, které mohou v tomto ohledu pomoci učitelům při jejich zakomponování do vyučovacího procesu v přírodních vědách.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.