Osvojování dovednosti sebehodnocení žáka a jeho paralely k sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka

Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference MMK 2016 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2016.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Student Self-Assessment; Acquisition of self-assessment; Development of Self-Assessment; Theories of Language Acquisition; Socio-cognitive Theory
Popis Příspěvek se zabývá osvojováním sebehodnocení žáka, přičemž je tento proces ukotven v sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka, neboť tato teorie osvojování jazyka vykazuje zřetelné paralely k procesu osvojování sebehodnocení. Tyto paralely jsou reprezentovány sociální a kognitivní podmíněností procesu osvojování jak jazyka, tak sebehodnocení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.