Child with deficits in development of speech and language skills from the perspective of preschool teachers
Název česky | Dítě s deficity ve vývoji řeči a jazykových schopností z pohledu předškolních pedagogů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Ph Publico. Impulse aus wissenschaft, forschung und pädagogischer praxis 11 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ph-burgenland.at/fileadmin/user_upload/information-ueber/f-e/ph-publico/phpublico_11.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | deficits in development of speech and language skills; delayed speech development; impaired speech development; preschool teacher; early diagnosis; communication strategies |
Popis | Text se zabývá vysoce aktuální problematikou mezioborové intervence u dětí s deficity ve vývoji komunikační schopnosti. Aktuální otázkou je včasné podchycení rizikových dětí, odhalení opoždění ve vývoji řeči a nastolení odpovídající stimulace. V příspěvku jsou uvedeny závěry výzkumů analyzujících přístupy předškolních pedagogů k dětem s deficity ve vývoji komunikační schopnosti |