Problematika prevence syndromu stáří v RVP ZV – možnosti implementace
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | health, prevention, geriatric syndrome, health literacy, health education, health competencies, Framework Education Programme for Elementary Education, implementation |
Popis | Katedra výchovy ke zdraví se od roku 2014 zabývá problematikou prevence syndromu stáří. V současné době narůstá podíl starší populace a je žádoucí, aby jedinci vstupovali do seniorského věku v dobré kondici. Implementace problematiky syndromu stáří do výchovy ke zdraví je již realizována, bylo by ale vhodné, aby se tematika prevence syndromu stáří stala integrální součástí celé koncepce výuky na základních školách a byla integrována do všech předmětů realizovaných ve škole. Návrhy možných implementací do vybraných předmětů předkládá tento příspěvek. |
Související projekty: |