Projevy v pragmatické rovině jazyka u dětí v posledním roce před zahájením povinné školní docházky

Autoři

KOPEČNÝ Petr MINÁŘOVÁ Eva

Rok publikování 2016
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole jsou představeny výsledky analýzy zaměřené na komunikační projevy v pragmatické jazykové rovině u dětí před nástupem povinné školní docházky. Text předkládá teoretické poznatky o komunikaci, o klíčových kompetencích v předškolním vzdělávání, o jazykových rovinách se zaměřením na pragmatiku a o nárocích kladených na dítě předškolního věku. Výsledky šetření kvantitativní povahy vypovídají o sociálním užití komunikačních schopností dětí navštěvujících běžnou mateřskou školu v Jihomoravském kraji.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.