Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children
Název česky | Analýza stavu institucionálního předškolního vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ph-burgenland.at/fileadmin/user_upload/information-ueber/f-e/ph-publico/phpublico_11.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | preparatory class school education social disadvantages |
Popis | Článek prezentuje osobnost dítěte se sociálním znevýhodněním v procesu předškolního vzdělávání. Důraz je kladen na specifika a strategie přístupů. V závěru prezentujeme výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků |
Související projekty: |