Informal Teaching of Special Theory of Relativity

Název česky Učit STR neformálně?
Autoři

SVOBODOVÁ Jindřiška NOVOTNÝ Jan JURMANOVÁ Jana

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Scientia in Educatione, Vol 8 (2017) Keynotes and selected papers from the International Conference on Physics Education, ICPE-EPEC 2013 (Special Issue)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.scied.cz/index.php/scied/article/viewFile/751/393
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova informal science education; animation; courseware; special relativity
Přiložené soubory
Popis V této případové studii prozkoumáme úroveň porozumění teorie relativity u budoucích učitelů přírodovědných předmětů, kteří se na Pedagogické fakultě seznamují s vyučováním fyziky. K ilustraci základních relativistických důsledků byla použita multimediální animace speciální teorie relativity. Byl zkoumán její dopad na výstupy z učení. Ve výzkumu byla použita případová studie. Údaje z výzkumu byly získány rozhovory a otevřenými otázkami připravenými výzkumným pracovníkem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.