Domácnost aneb svět v malém

Autoři

ŠINDELKOVÁ Monika PLUCKOVÁ Irena ŠMEJKALOVÁ Kateřina

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Integrated thematic instruction; project-based learning; socially disadvantaged pupils; primary school; science education.
Popis Příspěvek se věnuje problematice integrované tematické výuky na základní škole. Představuje zpracování tématu Domácnost aneb svět v malém u žáků 1. stupně (konkrétně pátého ročníku ZŠ). V našem pojetí je integrovaná tematická výuka v těsném spojení s projektovou výukou. Hlavním cílem příspěvku je představit propojení tří prvků, a to homogenních skupin znevýhodněných žáků základní školy, integrované tematické výuky a integrace samotných žáků. Příspěvek obsahuje teoretická východiska a stručný popis aktivit připravených a realizovaných na téma Domácnost aneb svět v malém.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.