Domácnost aneb svět v malém
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Projektové vyučování v přírodovědných předmětech |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Integrated thematic instruction; project-based learning; socially disadvantaged pupils; primary school; science education. |
Popis | Příspěvek se věnuje problematice integrované tematické výuky na základní škole. Představuje zpracování tématu Domácnost aneb svět v malém u žáků 1. stupně (konkrétně pátého ročníku ZŠ). V našem pojetí je integrovaná tematická výuka v těsném spojení s projektovou výukou. Hlavním cílem příspěvku je představit propojení tří prvků, a to homogenních skupin znevýhodněných žáků základní školy, integrované tematické výuky a integrace samotných žáků. Příspěvek obsahuje teoretická východiska a stručný popis aktivit připravených a realizovaných na téma Domácnost aneb svět v malém. |