TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

CÍGLER Hynek JABŮREK Michal PORTEŠOVÁ Šárka STRAKA Ondřej

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Tvořivost jako součást nadání
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www E-verze sborníku
Obor Psychologie
Klíčová slova talent; diagnostics of mathematical talent; TIM
Přiložené soubory
Popis V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.