TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Tvořivost jako součást nadání |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | E-verze sborníku |
Obor | Psychologie |
Klíčová slova | talent; diagnostics of mathematical talent; TIM |
Přiložené soubory | |
Popis | V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi. |
Související projekty: |