Studie o tom, proč se základy teorie věd téměř neučí
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | 11.Didaktická konference (2017) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | science education; theory of science |
Přiložené soubory | |
Popis | V posledních letech se vede řada laických i odborných diskusí o vhodných vzdělávacích přístupech ke zlepšení vědeckého myšlení žáků a studentů. Vědecké myšlení poskytuje mnoho dovedností pro kognitivní vývoj každého člověka. Tyto dovednosti mohou být převedeny do jiných obecných vědních i životních kontextů. Naše výzkumná studie představuje názory a myšlenky vysokoškolských studentů, které pomohou identifikovat příčiny problému, proč se i na univerzitách studenti tak málo učí o vědě jako o celku? |