Převrácená třída: způsob efektivního využití času ve výuce cizího jazyka

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod pracoviště Centrum jazykového vzdělávání. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ČERVENKOVÁ Marie

Rok publikování 2017
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj CASALC Review
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
www http://casajc.cz/article/show/62
Klíčová slova teaching; foreign language; business french; flipped class
Přiložené soubory
Popis Příspěvek se zabývá konceptem převrácené třídy (flipped class/classe inversée), který se už téměř deset let šíří především v zemích Severní Ameriky a v Evropě. Ačkoli byla převrácená pedagogika původně využívána pro výuku předmětů přírodních věd, v současnosti je často aplikována i v jiných oborech a její implementace do výuky cizích jazyků má rovněž své opodstatnění. Kombinuje prvky více didaktických přístupů, jako je autonomní a kolaborativní učení nebo projektové vyučování, a díky svému charakteru může být úspěšně uplatněna v univerzitním vzdělávání. Příspěvek nastiňuje vývoj a teoretické základy uvedeného pedagogického přístupu a prezentuje využití jeho prvků ve výuce odborné francouzštiny na Ekonomicko-správní fakultě v Brně.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.