PODOBY „NEJVĚTŠÍHO ČECHA“ V DIDAKTIZOVANÝCH MÉDIÍCH A VÝUCE DĚJEPISU

Autoři

ŠTĚPÁNEK Kamil

Rok publikování 2016
Druh Přehledové a vzdělávací texty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Předkládaný text se zabývá tradičním „mediálním“ zájmem o Karla IV., v kontextu snah implementovat do moderního dějepisu analytické činnosti s více informačními zdroji. Zaměřuje se proto na deskripci a analýzu použitelnosti historických či současných (již didaktizovaných) médií s karlovskou tematikou. Studie přednostně sleduje náměty pro rozvoj analyticko-kritického myšlení žáků prostřednictvím didaktického členění výukových médií. Využívá strukturu edukativních médií ke komentování vhodných příkladů, aniž by usiloval o ucelené historiografické líčení obrazu tohoto panovníka.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.