VYUŽITÍ MODELŮ VE VÝUCE ELEKTROTECHNIKY

Autoři

HRBÁČEK Jiří STRACH Jiří STUCHLÍKOVÁ Ľubica

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Zborník prednášok z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou História, súčasnosť a budúcnosť elektrotechniky na Slovensku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova electrical engineering; electronics; robotics; real models; educational process; teaching of robotics at elementary school
Popis Využití reálných modelů v elektrotechnice má mimořádný význam pro pochopení abstraktních pojmů jako je elektřina a zákonitostí s ní spojené a současně umožňuje zvýšit motivaci a podněcovat kreativitu žáka resp. studenta, zajišťuje rozvoj praktických znalosti a dovedností, dělá výuku zábavnější, a dopomůže k snadnějšímu dosažení vzdělávacích cílů. Příspěvek se zabývá praktickými zkušenostmi a specifiky získanými vývojem, asistencí při tvorbě a implementaci modelů v elektrotechnice pro vzdělávání na základních, středních, vysokých i speciálních školách. Příspěvek vznikl na základě kvalitativního výzkumu na školách.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.