Accompagner les étudiants dans la lecture de différents types de textes
Název česky | Doprovázení studentů v četbě různých typů textů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Texte de spécialié, texte scientifique a l'université. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | conference object - konferenční příspěvek |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | reading; university students; study assignments communication via texts; focused reading; structured reading |
Popis | V tomto článku zkoumáme pokles zájmu o čtení u současných studentů vysokých škol. Z této skutečnosti vyplývá nejen otázka změny přístupů, nové formulace poslání studia a sledování jejich uskutečňování, ale i cíl nově definovat komunikaci prostřednictvím textů a motivaci k cílenému a strukturovanému čtení. "Syntax" osobního čtení ukazuje, že každý text musí být studován ve vztahu k jiným textům jako slovo ve větě. |