Through the Keyhole : Teacher development through observation

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Klíčovou dírkou : Role náslechů ve vzdělávání učitelů
Autoři

FOŘTOVÁ Nikola

Rok publikování 2017
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Náslech je silným nástrojem, který může pomáhat učitelům v jejich rozvoji a růstu, ale pozorování neznamená vždy, že nás pozorují ostatní. Učení se jak pozorovat sama sebe se může z dlouhodobého hlediska prokázat jako mnohem přínosnější. Příspěvek pojednává o různých typech pozorování, způsobech jejich realizace ve vlastních hodinách i v hodinách kolegů a o nástrojích (technologii a pomůckách), které můžeme využít k pozorování vlastní či cizí výuky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.