Co nového ukázal výzkum interakce ve třídě?

Logo poskytovatele
Autoři

TŮMA František

Rok publikování 2017
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je představit vybrané výstupy z výzkumného projektu „Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole“ (GA ČR 15-08857S) a vztáhnout je k existujícím teoretickým rámcům a empirickým zjištěním této oblasti. Důraz bude kladem na zjištění, která obohacují či problematizují dosavadní stav poznání, především v souvislosti s dialogem učitele a studentů, IRF strukturou, interakcí během studentských prezentací a následných diskusí, a interakcí ve dvojicích. Zjištění budou ilustrována na vybraných datových ukázkách.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.