Vliv intervencí na projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce na základní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2017 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Pozornost příspěvku je věnována projevům rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce, jež byly zkoumány v devátém ročníku základní školy. Je zde představeno, jak byla interkulturní komunikační kompetence rozvíjena prostřednictvím intervencí, které byly navrženy na základě výzkumných zjištění úvodní fáze výzkumu. Ty poukázaly na nerovnoměrné zastoupení projevů jednotlivých dimenzí interkulturní komunikační kompetence v psaní zkoumaných žáků. Příspěvek shrnuje výsledky analýzy korpusu sestaveného z produktů psaní vzniklých v rámci plnění písemné úlohy po provedení navržených intervencí. Prezentovaná výzkumná zjištění popisují, jakým způsobem a v jakém rozsahu se rozvíjení interkulturní komunikační kompetence projevilo v psaní žáků, jež prošli danými intervencemi. |
Související projekty: |