Na cestě k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka

Autoři

CHVÁLOVÁ Marie

Rok publikování 2017
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tato kapitola vymezuje autonomii žáka v cizojazyčné výuce a zabývá se analýzou hospitace, která je založena na pozorování videozáznamu z výuky anglického jazyka v 9. třídě ZŠ. Byla zde posouzena kvalita vyučovací hodiny jako celku z hlediska rozvíjení žákovy autonomie na základě analýzy výukových situací a příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Hodina byla vyhodnocena jako nerozvinutá a v rámci alterací byly navrženy možnosti zvýšení potenciálu dané hodiny rozvíjet žákovu autonomii.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.