Selbstevaluation der Lehramtsstudierenden für DaF im Bereich Sprechen: Bericht über die Pilotierung
Název česky | Sebehodnocení studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka v kontextu mluveného projevu: Zpráva z pilotáže |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Self-assessment; self-evaluation; speaking skills; speaking; Language teaching of German in the tertiary sector; Pilot testing; Intervention Research |
Popis | Příspěvek reflektuje realizovanou pilotáž disertačního projektu zabývajícího se procesem rozvíjení sebehodnocení studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka. Reflektovaný projekt s designem intervenčního výzkumu se zaměřuje na řečovou dovednost mluvení a její rozvoj vlivem sebehodnoceníí. Cíl předložené zprávy spočívá především v reflexi proběhlé pilotáže nástrojů sběru dat a poskytnuté intervence. Na závěr je poukázáno na změny v empirické části studie, které se v rámci pilotáže ukázaly jako nezbytné. |
Související projekty: |