Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback
Název česky | Srovnávací studie reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2017 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | peer feedback; teacher feedback; responsiveness |
Popis | Cílem této studie je prezentovat dílčí výsledky pilotáže výzkumného designu, jejímž cílem byl upravit výzkumný design a nástroje plánovaného výzkumu. Plánovaný výzkum má posoudit, zda a jaký vliv má elektronická zpětná vazba na rozvoj sociolingvistické kompetence studentů angličtiny pro specifické účely u řečové dovednosti psaní a zda existují nějaké rozdíly mezi vrstevnickou a učitelskou zpětnou vazbou. Studie pak zkoumá rozdíly ve způsobu, jakým studenti nakládají s učitelskou a vrstevnickou zpětnou vazbou při revizích svých textů. |
Související projekty: |