Motivierung zum Deutschlernen aus der Lehrerperspektive: Vorläufige Zwischenergebnisse einer Untersuchung

Název česky Motivování k učení se němčině z perspektivy učitele: Předběžné výsledky výzkumu
Autoři

FUKOVÁ Petra

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova German lessons; motivation; motivating; teacher
Popis Tento příspěvek prezentuje některé vybrané předběžné výsledky výzkumu, jehož cílem je zjistit, jak může učitel němčiny motivovat své žáky k učení se němčině. Konkrétně se příspěvek zaměřuje na data získaná prostřednictvím rozhovorů s učiteli a během pozorování v hodinách němčiny. Některá z nich jsou zde prezentována a komentována.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.