Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2

Autoři

TRNOVÁ Michaela

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova vocabulary; teaching vocabulary; Framework Education Programme for Elementary Education (FEP EE); textbooks; content analysis
Popis Předkládaný text představuje teoretická východiska (slovní zásoba, výuka slovní zásoby, učebnice a učebnice anglického jazyka), edukačně-politická východiska (Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání) a přehled výzkumů relevantních vzhledem k plánované obsahové analýze učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.