Přístupy k rozvoji komunikačních schopností žákyň a žáků s LMP

Autoři

KOPEČNÝ Petr VÁCHA Ondřej

Rok publikování 2018
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Speciální pedagogika
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova communication ability; supporting material; mild intellectual disability; speech therapy
Popis Článek tematizuje problematiku vzdělávání žákyň a žáků s lehkým mentálním postižením v souvislosti s rozvojem komunikačních schopností v rámci vyučování. V souladu s výzkumy zaměřujícími se na osoby s mentálním postižením a jejich komunikační deficity text nabízí výsledky kvalitativní analýzy informací získaných od pedagogů prvního stupně základních škol pro žákyně a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Výsledky šetření reflektují využití podpůrných materiálů a přístupů ke stimulaci komunikačních schopností žákyň a žáků se sníženým intelektem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.