Klíčové koncepty pedagogické diagnostiky jako výukový a evaluační problém v profesní přípravě studentů primární a preprimární pedagogiky
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek představuje zkušenosti s přípravou a realizací kurzů pedagogicko – psychologické diagnostiky pro studující preprimární a primární pedagogiky na PdF MU. Zaměřuje se na tři základní otázky. Která témata jsou relevantní pro výuku (Syslová, Kratochvílová, Fikarová 2018). Dále jakým způsobem studenty ve výuce na praxích seznamovat s otázkami diagnostiky exekutivních funkcí goodness of fit, emocí či temperamentu v návaznosti na jejich profesní rozvoj (např. Lukas, 2008; Gläser-Zikuda, Stuchlíková, Janík, 2013; Švec a kol. 2016). A jakým způsobem evaluovat pokrok studentů v oblasti vědomostí, diagnostických kompetencí a sebezkušenosti. |