Klíčové koncepty pedagogické diagnostiky jako výukový a evaluační problém v profesní přípravě studentů primární a preprimární pedagogiky

Autoři

FIKAROVÁ Táňa

Rok publikování 2018
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje zkušenosti s přípravou a realizací kurzů pedagogicko – psychologické diagnostiky pro studující preprimární a primární pedagogiky na PdF MU. Zaměřuje se na tři základní otázky. Která témata jsou relevantní pro výuku (Syslová, Kratochvílová, Fikarová 2018). Dále jakým způsobem studenty ve výuce na praxích seznamovat s otázkami diagnostiky exekutivních funkcí goodness of fit, emocí či temperamentu v návaznosti na jejich profesní rozvoj (např. Lukas, 2008; Gläser-Zikuda, Stuchlíková, Janík, 2013; Švec a kol. 2016). A jakým způsobem evaluovat pokrok studentů v oblasti vědomostí, diagnostických kompetencí a sebezkušenosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.