University students’ preferences and experience: Is there a role for the CLCOEL?

Logo poskytovatele
Název česky Preference a zkušenosti vysokoškolských studentů: Má CLCOEL nějakou roli?
Autoři

LU Jinjin THROSSELL Paul

Rok publikování 2018
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Cogent Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2331186X.2018.1542953
Doi http://dx.doi.org/10.1080/2331186X.2018.1542953
Klíčová slova preference;EFL teaching and learning; CLCOEL model
Přiložené soubory
Popis Navzdory vývoji ve výuce angličtiny na školách a univerzitách se objevuje řada obav spojených s disbalancí mezi praktikami učitelů a efektivnosti učení z hlediska výsledků studentů. Cílem této studie je prozkoumat preference a zkušenosti vysokoškolských studentů týkající se procesu učení a vyučování angličtině. Využito přitom bylo kvantitativní metodologie (dotazníkové šetření). Ze zjištěných preferencí a zkušeností studentů vychází představovaný inovativní koncepční model komunikační jazykové komunity studentů angličtiny "CLCOEL", který může být prospěšný pro studenty jak v reálném, tak ve virtuálním učebním prostředí. Na základě zjištění jsou navrhována doporučení nejen pro vzdělávací politiku a praxi v Číně, ale také pro ty, kteří vyučují a učí se angličtině v podobném kulturním kontextu (konfuciánského dědictví).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.