L1 Interference Related Errors in Advanced Czech Students of English
Název česky | Chyby způsobené vlivem mateřského jazyka u pokročilých českých studentů angličtiny |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Tato studie vznikla se záměrem posoudit, jak lze cílenou intervencí ovlivnit přesnost žákovského jazyka u pokročilých studentů angličtiny. V rámci tohoto výzkumného projektu byla testována přesnost u tří skupin pokročilých studentů oborové angličtiny, pilotní, experimentální a kontrolní. Všichni student se podrobili testu posouzení gramatické správnosti (GJ), což je spolehlivý nástroj pro měření znalosti L2, a testu vyjadřování míry jistoty odpovědí (CBM). Pilotní a experimentální skupina se poté zúčastnila intervence v podobě 13-týdenního kurzu zaměřeného na nejvíce problematické oblasti ovlivněné mateřským jazykem. Tento kurz byl kombinací přímé a online výuky. Všechny skupiny byly poté znovu testovány, výsledky testování byly porovnány a analyzovány, a byl posouzen vliv intervence. V tomto příspěvku je představena analýza testování GJ a CBM. |
Související projekty: |