The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice
Název česky | Vliv zkušeností pregraduálních studentů s inovativními metodami na jejich budoucí praxi |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | 10th International Conference on Education and New Learning Technologies |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Doi | http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018 |
Klíčová slova | pre-service teacher education; innovative methods; science education |
Popis | Vzdělávání učitelů je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících kvalitu a efektivitu vzdělávání v oblasti přírodních věd, technologie, inženýrství a v matematice. Proto se toto vzdělávání učitelů stalo hospodářskou a politickou prioritou. Pro zlepšení profesních kompetencí učitelů je zapotřebí zavést do pregraduálního vzdělávání učitele inovativní vzdělávací metody. Učitelé přírodovědných předmětů, kteří jsou vhodně vzděláváni, si rozvíjejí své pedagogické znalosti, dovednosti a kompetence a uplatňují získané inovativní metody ve výuce. |