Charakteristika skupiny učitelů-respondentů výzkumné sondy s názvem Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Musica viva in schola XXVI. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149 |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9213-2018 |
Klíčová slova | research; teacher; teaching practice; Primary Arch School; music theory |
Popis | Téma příspěvku se váže na výzkumnou činnost týmu Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty MU. V roce 2018 se uskutečnila výzkumná sonda do oblasti hudebního oboru základních uměleckých škol. Teoretická reflexe se soustředila na vzdělávací obsah vyučovacího předmětu hudební nauka. Příspěvek podrobně charakterizuje skupinu učitelů-zprostředkovatele učiva reálné školní výuky, kteří se zapojili do výzkumné sondy a vyplnili online dotazník. |
Související projekty: |