Verhältnis zwischen der Selbstevaluation von Lernenden und Lehrenden
Název česky | Vztah mezi sebehodnocením učících se a učitelů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V oblasti hodnocení ve výuce cizích jazyků je sebehodnocení bezpochyby jedním z aktuálně diskutovaných pojmů. V souladu s výsledky výzkumů lze bezpochyby argumentovat, že výuka prostřednictvím sebehodnocení získává v mnoha ohledech na nové kvalitě. Důvodem je především potenciál sebehodnocení rozvíjet autonomii žáků (obecně učících se), což je zároveň úzce propojeno s rozvojem autonomie učitelů. Cílem práce je v kontexty výuky cizích jazyků prezentovat možné nástroje podpory rozvíjení jak sebehodnocení učitelů, tak sebehodnocení učících se. |
Související projekty: |