Rozvíjení sebehodnocení studentů učitelství německého jazyka v kontextu mluveného projevu: výzkumný design a první předběžné výsledky

Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2018
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Poster tematizuje výzkumný projekt snažící se empiricky podchytit možnou cestu rozvíjení sebehodnocení učících se němčiny, a sice v kontextu mluveného projevu. Vedle teoretických východisek výzkumu se poster soustředí na použitou metodologii a design výzkumu, v druhé části pak prezentuje první výsledky, které vychází z analýzy sebehodnotících výpovědí probandů v jednotlivých fázích procesu rozvíjení sebehodnocen a nastiňuje jejich společné charakteristiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.