Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů

Autoři

POJSLOVÁ Blanka

Rok publikování 2018
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tento příspěvek zkoumá, k jakým lexikálním změnám došlo u písemného projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence v podobě vícenásobné zpětné vazby poskytnuté učitelem v asynchronním elektronickém módu. Každý student napsal dvě eseje, jednu před intervencí (Pre-Test) a jednu po intervenci (Post-Test). Takto získané žákovské korpusy (Pre-Test a Post-Test) byly následně analyzovány pomocí metrik opírajících se o poznatky korpusové lingvistiky a systemické funkční lingvistiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.