An ESP Coursebook Evaluation: Teachers' and Students' Viewpoints

Název česky Hodnocení učebnice ESP: Názory učitelů a studentů
Autoři

ELLEDEROVÁ Eva

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Pedagogy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova design-based research; intervention; iteration; ESP coursebook characteristics; design principles; evaluation criteria checklist; questionnaire survey
Popis Článek prezentuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP. Následující kapitoly se zaměřují na popis výzkumného designu, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných vzorků, analýzu a interpretaci dat. Kromě doporučení týkajících se redesignu učebnice, odhaluje výzkumné zjištění shodné a rozdílné názory učitelů a studentů na kvalitu učebnice pro výuku ESP.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.