Hudební výchova jako součást vzdělání budoucích pedagogů mateřských škol

Autoři

ČERTKOVÁ Terezie

Rok publikování 2018
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Teoretické reflexe hudební výchovy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_14_1/certkova.pdf
Klíčová slova preschool education; music education; research
Popis Článek rekapituluje a hodnotí obecný souhrn výsledků výzkumného šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Studie byla zaměřená na pedagogy předškolního vzdělávání, kteří zmíněný obor studovali a nyní využívají získané dovednosti a vědomosti v praxi v mateřských školách. Výsledné informace jsou shrnuty ve třech hlavních oblastech. První část se zabývá vzděláním pedagogů. Druhá oblast mapuje využití získaných vědomostí a dovedností při pedagogické praxi v mateřské škole a komparuje maximální hudební vzdělání dosažené mimo daný obor u respondentů. Třetí část nabízí pohled na aplikování hudebních činností v mateřské škole, na další hudební vzdělávání pedagogů a podporu ze strany vedení jednotlivých institucí.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.