Förderung von Selbstevaluation der DaF-Lernenden im Bereich Sprechen: Forschungsdesign und ausgewählte Ergebnisse einer Untersuchung

Název česky Podpora rozvíjení sebehodnocení učících se němčině v oblasti mluvení: design výzkumu a vybrané výsledky
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Pedagogy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Self-evaluation; self-assessment; speaking skills; speaking; teaching German in the tertiary sector; intervention research
Popis Příspěvek se prezentuje současný stav dizertačního výzkumu zabývajícího se procesem rozvíjení sebehodnocení učících se němčině v terciárním vzdělávání. Hlavním cílem textu je popsat zvolený design výzkumu a předložit první výsledky analýzy sebehodnotících výpovědí probandů pocházejících z prvních dvou fází šestistupňové intervence výzkumu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.