Förderung von Selbstevaluation der DaF-Lernenden im Bereich Sprechen: Forschungsdesign und ausgewählte Ergebnisse einer Untersuchung
Název česky | Podpora rozvíjení sebehodnocení učících se němčině v oblasti mluvení: design výzkumu a vybrané výsledky |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Research in Foreign Language Pedagogy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Self-evaluation; self-assessment; speaking skills; speaking; teaching German in the tertiary sector; intervention research |
Popis | Příspěvek se prezentuje současný stav dizertačního výzkumu zabývajícího se procesem rozvíjení sebehodnocení učících se němčině v terciárním vzdělávání. Hlavním cílem textu je popsat zvolený design výzkumu a předložit první výsledky analýzy sebehodnotících výpovědí probandů pocházejících z prvních dvou fází šestistupňové intervence výzkumu. |
Související projekty: |