Projekt „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“ a současné multimediální zázemí v hudebním vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | MUSICA VIVA IN SCHOLA XXVI. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149 |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9213-2018 |
Klíčová slova | digital literacy; multimedia; modern technologies; music software; research; music education |
Popis | Příspěvek si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku multimédií a moderních technologií ve vzdělávání s projektem „Podpora rozvoje digitální gramotnosti“, na jehož realizaci se vedle pracovišť mnoha českých univerzit podílí i Katedra hudební výchovy Pedagogické fakulty MU. Jsou zde prezentovány jak vstupní předpoklady a institucionální podpora projektu, tak i jeho plánované výstupy a praktická aplikace výsledků. Příspěvek dále nabízí přehled stavu zavádění multimédií do škol, odkazující na výzkumy Katedry hudební výchovy v minulých letech, včetně letošního výzkumu zaměřeného na základní umělecké školy. V závěrečné části textu jsou představeny vybrané aktuální možnosti multimediálních prostředků s možnostmi jejich využití v hudebním vzdělávání. Příspěvek vznikl v rámci projektu Podpora rozvoje digitální gramotnosti (CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005366). |
Související projekty: |