L1 Interference Related Errors in Advanced Czech Students of English

Název česky Chyby způsobené vlivem mateřského jazyka u pokročilých českých studentů angličtiny
Autoři

KALOVÁ Simona

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference PROCEEDINGS OF THE 11TH INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING INTERNATIONAL CONFERENCE
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova accuracy; learner language; L1 interference related errors; fossilization; grammaticality judgement test; certainty-based marking
Popis Tento text je shrnutím výsledků cílené intervence a jejího vlivu na přesnost žákovského jazyka u pokročilých studentů angličtiny. V rámci této studie byla testována přesnost u tří skupin pokročilých studentů oborové angličtiny, pilotní, experimentální a kontrolní. Všichni studenti se podrobili testu posouzení gramatické správnosti (GJ) a testu vyjadřování míry jistoty odpovědí (CBM). Pilotní a experimentální skupina se poté zúčastnila intervence v podobě kurzu, kombinujícího přímou a e-learningovou výuku. Kurz byl zaměřen na nejvíce problematické oblasti ovlivněné působením mateřského jazyka. Všechny skupiny byly poté znovu testovány, výsledky testování byly porovnány a analyzovány, a byl posouzen vliv intervence. V tomto článku je představena analýza testování GJ a CBM.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.